CPNB

Over dit project

  • Klant: CPNB
  • Merk: Kinderboekenweek
  • Diensten: Concept. Design. Development. Interactie design. Programmeren. Analytics. Hosting

Achtergronden van deze case

Jaarlijks organiseert CPNB de Kinderboekenweek. Voor de editie 2013 was het thema ‘sport en spel’ en daar hoorde natuurlijk een uitdagende online game bij. CPNB wilde online awareness genereren voor De Kinderboekenweek. Wij ontwikkelden daarom een game die Kinderboekenweek onder de doelgroep moest laten leven. Het spel vraagt om zowel behendigheid als slimheid van de spelers en sluit aan bij het thema ‘sport en spel’. De game is volledige html5 geanimeerd en is voorzien van geluid. De site was volledig responsive waardoor het spel zowel geschikt was voor desktop als voor mobile.

Doelstellingen

Awareness genereren onder de doelgroep van De Kinderboekenweek.

Resultaten

21.000 unieke bezoekers zorgden samen voor 29.000 bezoeken. De gemiddelde bezoekduur van de actiesite was 5:50. Er werden 1.500 scores ingediend.

Neem contact met ons op